poniedziałek, 14 lipca 2014

Mały Diabełek...

Witajcie kochani ;D
Oto Dal Lipoca zachciała przyjść do mnie w piątek :D jestem taka Happy Happy Happy Happy :D
Echeeee... Tak trochę się spóźniłam z tym postem ale nie miałam czasu bo była u mnie koleżanka, więc chyba mi wybaczycie???
Dobra, dobra, nie bede was już zanudzać - Oto zdjęcia :D


















































































 No właśnie... Zapomniałam dodać, że nazywa się Glen i to imię
 wymyśliła Mounty :D
Papa :D



7 komentarzy:

  1. Dalej się nią zachwycam, no :D
    W tle Doku? xD

    happyhappy-doll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie napisałaś jak ma na imię i że ja je wymyśliłam *foch*

      Usuń
    2. Tak w tle nogi Doku, a posta robiłam na szybko, ze zapomniałam napisać, ze ma na imię Glen i to imię wymyśliła Mounty :D

      Usuń
  2. OMG.! Jakie to pięknę.!
    Zgadzam się z Mounty *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, piękna jest! *u* To świeyny model z charakterkiem. ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz, ze na 32 zdjęciu widać Operettę z Mh. A ogólnie fajny blog!
    Zajrzysz: marzenialalek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję :)
    tak, robiłam posta na szybko więc tak wyszło.
    Oczywiście, że zajrze :D

    OdpowiedzUsuń