niedziela, 29 czerwca 2014

Dal Lipoca

Witajcie kochani!
Na pewno nie bez powodu napisałam " Dal Lipoca" w tytule.
Tak, dokładnie... będę miała Dala!
Taki słodziutki diabełek! :D


I drugie:

Jutro ją zamawiamy :D
Chociaż jeszcze zastanawiam się nad Dal ANGRY i Dal Milch
Dal ANGRY:
Dal Milch:
Ach.. no dobra, pożyjemy, zobaczymy :D
no papa już bo im szybciej pójdę spać, tym szybciej "będzie jutro"
Papapapapa :D
A właśnie, miałam dodać jeszcze, że dostane to na urodziny
teraz już na serio
Papapapa :D

5 komentarzy:

  1. Ja tam bym Angry brała.
    Ale róbta co chceta :D
    Milch też jest boska, to był mój pierwszy wymarzony dal, ma cudowne usteczka, jakby pomalowane różowym błyszczykiem ^^
    Za Lipoca nigdy nie przepadałam, ale na żywo może być super.
    Ale się rozgadałam xD

    happyhappy-doll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Milch raczej nie wezme bo ona jest za biała... I ma dziwne włosy... Angry też jest słodka ale najdroższa :( a Lipca ma takie boskie włosy!

    OdpowiedzUsuń
  3. zamówiłam już :D Lipoce

    OdpowiedzUsuń